Kul dag o äntligeeeeeen helg!

Haha Sitter fortfarande o tänker på det som hände på idrotten ;) Stackare som fick se mig, stackars Martin! x'D Malin "slängde" upp dörren på väg in till "gympasalen" och jag stod i omklädningsrummet i bara trosor o bh och så passade ju Martin på att kolla in lite då medans dörren var öppen!! !Morr frääs spott! Men nu har jag lugnat ner mig, MEN DET ÄR FORT FARANDE INTE OK ATT GÖRA SÅ, MALIN! Och våraan fnissning sen, haha fnissfniss! Men älskar dig endåå! ;) Men det var riktigt tyst i skolan idag, Wilma vart ju inte där ;( Krya på dig ! ;)
Pusseli puss puss!♥ 

Kommentarer
Postat av: Wilma Danielsson!♥

Haha, så du menar att jag snackar mycket?? :o



Okejj kanske lite för mycket ibland ;) aaa jag mår redan bättre när jag hörde dedär med martin ;* puss!♥

2011-01-21 @ 21:01:58
URL: http://wilmadanielssons.blogg.se/
Postat av: Caiissaa!<3

Haha tycker synd om dig Elvira!<33 Pöss<3

2011-01-21 @ 22:22:24
Postat av: Elviraaaaaaaaaa ♥♣

Haha Wilma du pratar sjukt mycke ;) (men jag pratar nog mer!) Vilken tur att de kunde göra någon frisk ;)

Tack Caisa, Jag tycker oxå synd om mig ;) x') Men kul var det faktiskt ;) x)

2011-01-22 @ 10:06:45
URL: http://nagotsafint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0